Job ManagementPoľnohospodárske manažérske riešenia (AMS)

  • Efektívne si naplánujte zákazky a ušetrite čas a znížte náklady
  • Znížte mieru nedorozumení a zaistite správne splnenie zákazky
  • Znížte mieru stresu pomocou spoľahlivej výmeny informácií

Spojte sa s ostatnými

So službou MyJobConnect môžete lepšie koordinovať svojich zamestnancov, zvýšiť produktivitu a zároveň zminimalizovať zdroje chýb. Služba MyJobConnect obsahuje dve aplikácie pre vaše inteligentné zariadenie: MyJobsManager a MyJobs. Predvyplnenie a synchronizácia údajov z vášho účtu v službe Operations Center a plánovanie novej úlohy trvá len niekoľko kliknutí a zabezpečuje konzistentnosť a aktuálnosť údajov. 

Connected farm management

MyJobsManagerom môžete naplánovať svoje úlohy digitálne pomocou intuitívneho zobrazenia kalendára. Ak sa rozvrh zmení, môžete jednoducho presunúť všetky podrobnosti do nového dátumu. Pohľad na palubnú dosku vám poskytuje zhrnutie vašich každodenných operácií, takže môžete ľahko sledovať postup prác a rýchlo identifikovať oblasti, ktoré si vyžadujú osobitnú pozornosť.

Aplikácia MyJobs poskytuje vašim operátorom vyhradený prehľad úloh, ktoré musia dokončiť v správnom poradí. Všetky požadované podrobnosti sú vždy po ruke bez toho, aby okolo nich prešiel nejaký papier. Pomáha to znižovať chyby spôsobené nesprávnou komunikáciou a potrebou následných hovorov. Po dokončení úlohy stačí nahlásiť niekoľko kliknutí. Pretože všetky údaje sa zaznamenávajú v operačnom centre v reálnom čase, môžete vytvoriť súhrnnú správu o úlohe a spracovať dátum pre ďalšiu fakturáciu.