Tlačová správa   február 10, 2025

John Deere rozširuje svoje portfólio o riešenia samoopráv

service-advisor-remote

Walldorf, február 2025 – Spoločnosť John Deere oznámila významné kroky, ktoré uľahčia údržbu a opravu strojov pre zákazníkov v oblasti poľnohospodárstva a stavebníctva. Digitálne riešenia budú uvedené v USA v druhej polovici tohto roka. Tieto nové vymoženosti budú môcť využiť aj európski poľnohospodári.  Spomínané vylepšenia ešte viac uľahčia prácu zákazníkom a nezávislým opravovniam, vrátane možnosti preprogramovania elektronických riadiacich jednotiek vyrobených spoločnosťou John Deere.

Upozorňujeme, že právny rámec pre trh v USA a EÚ sa v niektorých prípadoch líši. V Európe platia nariadenia RMI (informácie o opravách a údržbe). V EÚ existuje 27 rôznych nariadení, ktoré upravujú právo na opravu poľnohospodárskeho vybavenia. Tieto nariadenia stanovujú všetky údaje, ktoré sa majú zdieľať s nezávislými prevádzkovateľmi alebo dielňami.  Údaje k množstvu modelových rokov nájdete na stránke opráv a údržby John Deere Repair and Maintenance Information.  Medzi tieto údaje (okrem iného) patria aj:

Nové funkcie rozširujú predovšetkým možnosti opráv v USA. Avšak európske nariadenia RMI boli doplnené aj o nové funkcie, ktoré už dnes ponúkajú viacero možností. Jedným z nových prvkov je integrácia do John Deere Operations CenterTM. To znamená, že farmári môžu Operations Center využiť nielen na správu svojich údajov o poliach a strojoch, ale aj na údržbu a informácie o strojoch.  Vďaka tejto funkcionalite sa z Operations Center stáva užívateľsky prívetivá, centralizovaná platforma s komplexným rozsahom ponúkaných nástrojov pre celý životný cyklus strojov.  Medzi nové nástroje patria:

  • Equipment Mobile – bezplatná aplikácia s podrobnými informáciami o strojoch, vrátane príručiek pre obsluhu a príručiek o náhradných dielov, plánov údržby, rýchlych referenčných informácií, vyhľadávania chybových kódov a aktualizácií softvéru pre vybrané stroje so 4G pripojením.
  • Shop.Deere.com – online platforma, ktorá je aktuálne dostupná vo Veľkej Británii a Írsku na vyhľadávanie a nákup dielov.
  • Rýchle referenčné príručky – ponúkajú rôzne inštruktážne videá a tipy na údržbu.
  • Služba Service ADVISOR pre zákazníkov – zdroj bezplatných digitálnych príručiek na vymazanie a aktualizáciu kódov, čítanie diagnostických údajov a vykonávanie obmedzených kalibrácií.

Najnovšie vylepšenia ukazujú, že spoločnosť John Deere neustále pracuje na zlepšovaní svojich produktov.  Spoločnosť je už teraz lídrom v poskytovaní zdrojov na opravy v réžii samotného zákazníka.  S novými možnosťami môžu farmári ešte viac prispieť k zvýšeniu prevádzkyschopnosti svojich strojov.