Tlačová správa február 10, 2025
John Deere rozširuje svoje portfólio o riešenia samoopráv

Walldorf, február 2025 – Spoločnosť John Deere oznámila významné kroky, ktoré uľahčia údržbu a opravu strojov pre zákazníkov v oblasti poľnohospodárstva a stavebníctva. Digitálne riešenia budú uvedené v USA v druhej polovici tohto roka. Tieto nové vymoženosti budú môcť využiť aj európski poľnohospodári. Spomínané vylepšenia ešte viac uľahčia prácu zákazníkom a nezávislým opravovniam, vrátane možnosti preprogramovania elektronických riadiacich jednotiek vyrobených spoločnosťou John Deere.
Upozorňujeme, že právny rámec pre trh v USA a EÚ sa v niektorých prípadoch líši. V Európe platia nariadenia RMI (informácie o opravách a údržbe). V EÚ existuje 27 rôznych nariadení, ktoré upravujú právo na opravu poľnohospodárskeho vybavenia. Tieto nariadenia stanovujú všetky údaje, ktoré sa majú zdieľať s nezávislými prevádzkovateľmi alebo dielňami. Údaje k množstvu modelových rokov nájdete na stránke opráv a údržby John Deere Repair and Maintenance Information. Medzi tieto údaje (okrem iného) patria aj:
- Knižnica John Deere – na bezplatné prezeranie návodov na obsluhu a nákup technických príručiek (https://techpubs.deere.com)
- Univerzita John Deere – zdroj materiálov odbornej prípravy (https://jdu.deere.com)
- Service Gard – zdroj špeciálnych nástrojov (https://servicegard.deere.com)
- Partscatalog – online katalóg náhradných dielov (https://partscatalog.deere.com/jdrc)
- ReadyTo – zdroj pokynov k diagnostike a opravám
Nové funkcie rozširujú predovšetkým možnosti opráv v USA. Avšak európske nariadenia RMI boli doplnené aj o nové funkcie, ktoré už dnes ponúkajú viacero možností. Jedným z nových prvkov je integrácia do John Deere Operations CenterTM. To znamená, že farmári môžu Operations Center využiť nielen na správu svojich údajov o poliach a strojoch, ale aj na údržbu a informácie o strojoch. Vďaka tejto funkcionalite sa z Operations Center stáva užívateľsky prívetivá, centralizovaná platforma s komplexným rozsahom ponúkaných nástrojov pre celý životný cyklus strojov. Medzi nové nástroje patria:
- Equipment Mobile – bezplatná aplikácia s podrobnými informáciami o strojoch, vrátane príručiek pre obsluhu a príručiek o náhradných dielov, plánov údržby, rýchlych referenčných informácií, vyhľadávania chybových kódov a aktualizácií softvéru pre vybrané stroje so 4G pripojením.
- Shop.Deere.com – online platforma, ktorá je aktuálne dostupná vo Veľkej Británii a Írsku na vyhľadávanie a nákup dielov.
- Rýchle referenčné príručky – ponúkajú rôzne inštruktážne videá a tipy na údržbu.
- Služba Service ADVISOR pre zákazníkov – zdroj bezplatných digitálnych príručiek na vymazanie a aktualizáciu kódov, čítanie diagnostických údajov a vykonávanie obmedzených kalibrácií.
Najnovšie vylepšenia ukazujú, že spoločnosť John Deere neustále pracuje na zlepšovaní svojich produktov. Spoločnosť je už teraz lídrom v poskytovaní zdrojov na opravy v réžii samotného zákazníka. S novými možnosťami môžu farmári ešte viac prispieť k zvýšeniu prevádzkyschopnosti svojich strojov.